joi, 9 septembrie 2010

Ok, neeext!

      Dupa o zi incarcata(poze, secretariat, dentist, magazine mobiliere non-stop, shooping), care pare sa se sfarseasca, reusesc sa intru si eu un picut pe net. Ei bine, dau sa-mi verific mailu` si am fost foarte bucuroasa sa vad ca am primit o lista cu site-uri vintage pe care le-am salvat pe toate intr-un folder, urmand sa ma uit peste ele poate imi gasesc ceva. In ultima vreme am luat-o spre latura vintage, deoarece este una unica, iar unele articole chiar arata foarte bine, materialele sunt mai bune decat cele de pe rafturile magazinelor din zilele de azi. Pe un site am gasit aceasta gentuta, la 70 de lei, care mi-a placut extrem de mult, chiar am zis ca este a mea, insa cand sa citesc la detaliile expuse, observ ca este vandutaaa! Chiar arata foarte bine, imi place foarte mult combinatia de culori si designu`ul gentii, dar deh, o sa tin neaparat sa caut ceva asemanator, so neext!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu